sâmbătă, 3 august 2013

De ce am scris cartea? De ce o promovez mereu?

Sambata, in timpul celei de a doua alergari pana la Zlatna, la intrarea in localitatea Patranjeni (cca 5 km de Zlatna) am auzit telefonul sunand. Pana am ajuns la el, cine sunase a inchis. Am sunat inapoi si mi-a inchis pentru ca dupa cateva secunde sa ma sune din nou.

La celalalt capat era o voce stinsa de femeie. Am continuat drumul la pas pentru cele cateva minute cat a durat convorbirea. M-a intrebat daca o pot ajuta cu suc produs de mine. Este bolnava, cancer stadiul 4. In cazul ei asta insemna deja cateva operatii si acum chimioterapie.
Dupa ce i-am explicat detaliile situatiei momentane, mi-a spus ca ea, din Timisoara fiind, il procura din Ungaria, congelat (care poate fi de bine sau nu) dar cautand pe net a gasit o pagina de-a mea si „am vrut sa il cumpar de la cineva din Romania”.

Atunci mi-am amintit de toti ceilalti oameni, din toate colturile tarii, care m-au sunat inca din prima jumatate a acestui an. Oameni care cauta un tratament pentru cancer, scleroza multipla sau alte boli degenerative dincolo de tratamentele medicale.

Nu sunt medic dar am invatat ca fiecare dintre noi devenim doctor in masura bunului-simt. De fapt, cu totii facem asta din cand in cand, nu? Eu insa am invatat cateva lucruri, am aplicat pe propria piele si am ajuns sa am incredere in oameni mai putin promovati in privinta vindecarii unor boli considerate „incurabile”. Asa am ajuns sa caut, sa invat si sa cultiv aceasta forma de vindecare naturista si naturala.

„Pe Celalalt Mal” are un capitol intreg dedicat Atitudinii si Sanatatii iar la final fac o precizare, pe care doresc sa o promovez si aici, pentru toti cei care nu au citit cartea pana acum:

„Aici este cazul sa anunt ca banii incasati din vanzarea acestei carti ii voi investi in sprijinirea si vindecarea bolnavilor de diferite boli precum cancerul si scleroza multipla!”

Telefonul Mihaelei mi-a amintit de ce fac ceea ce fac si mi-a dat un impuls in plus – daca mai era cazul – sa promovez aceasta carte si mai mult.
Pe de alta parte, mi-a umplut sufletul de bucurie expresia ei: „am vrut sa cumpa de la cineva din Roamania”. Nu are nici o problema cu ungurii, insa ca orice om care vrea sa isi promoveze tara, a cautat aceleasi produse aici, la ea in tara. Interesant cum telefonul ei a venit tocmai cand ma antrenam alergand pentru Rosia Montana, locul acela despre care politicienii si toti cei ce au plecat sustin ca nu se mai poate face nimic in afara de „proiectul cianurii” cu orice pret, iar pentru asta trebuie sa pupam in c** strainii pentru a venii la noi sa investeasca

Nu e ciudat cum atatia oameni se imbolnavesc din cauza poluarii (cele mai multe sunt situatii in care sistemul imunitar cedeaza din cauza toxicitatii si insuficientei) insa atatia altii cauta sa promoveze o sursa de poluare de proportii gigantice, stand la adapostul reglementarilor UE privind „DZR-ul de cianura pe cap de locuitor”, concentratia de chimicale rezultate in urma exctractiei gazelor de sist sau a oxigenului din aer, tot mai rarefiat din cauza defrisarilor masive.

Hmmm....sunt atatia romani, unii foarte grav bolnavi care cauta sa promoveze Romania si romanismul si atatia altii, parca hipnotizati, cauta „investitori” pentru ca „nu mai au alta iesire”...desi sunt sanatosi si in putere. Cum vine asta?

Stam fata in fata cu cel mai imens paradox din tara asta si noi refuzam sa gandim! Sa nu intelegeti gresit: nu suntem prosti si nu spun ca ar fi cineva in tara asta (aici nu vorbesc de politicieni; sic! ) insa...dormim in papuci.; traim in transa indusa de televizor si discursuri politice.

Imi cer iertare: am alunecat spre un subiect despre care vom detalia la FanFest, unde voi avea ocazia sa va privesc in ochi pe toti cei ce veti fi acolo si sa va vorbesc tuturor despre cum pot fi lucrurile altfel si ce putem face fiecare pentru a salva Rosia Montana si implicit Romania.
Ne vedem din 15 august seara pana in 18 august la Rosia Montana unde, pe langa distractia de care vei avea parte, vei si invata multe lucruri bune de care sa te folosesti in viata.

Voi aduce cu mine si cateva exemplare ale cartii „Pe Celalalt Mal” in cazul in care atunci, acolo vei dori sa o cumperi. Cartea mea, vine cu un „certificat de garantie” : daca nu vei gasi in ea ceva folositor si pentru orice motiv vei vrea sa o returnezi, eu iti voi da banii inapoi fara sa trebuiasca sa imi dai vreo explicatie.

Pana atunci, amintesc tuturor ca aceasta carte, se vrea a fi o investitie in fiecare om, iar profitul ei va ajuta multi oameni bolnavi.
Vrei sa faci un bine? Cumpara o carte!
Vrei sa faci si mai mult bine? Cumpara doua carti si fa una cadou!
Vrei sa faci tot binele de care esti capabil? Incepe sa aplici cartea asta!

Niciun comentariu: