vineri, 1 octombrie 2010

Pe Celalalt Mal - cartea

   În curând voi lansa cartea care mi-a servit ca motor în viaţă, purtându-mă în calea tuturor lucrurilor prin care aveam să trec indiferent dacă le-am vrut sau nu. Am fost călare pe un cal sălbatic alergând în toate direcţiile. Dar acum am frâiele în mâini şi merg acolo unde vreau să merg.
   Acum câţiva ani, eram întrebat dacă îmi dau seama că am ajuns să obţin în viaţă tot ce mi-am propus? Sincer, nu îmi dădusem seama niciodată. Privind înapoi, realizam că am urmat un tipar născut din multe întrebări. Unele despre mine, altele despre lumea din jurul meu. Ce mă ţine pe mine în urma tuturor celor pe care îi invidiam? De ce m-am născut aici, acum?  De ce noi românii parcă alergăm pe loc în cursa asta a bunăstarii mondiale în timp ce fruntaşii merg "la pas" înaintea tuturor?
   Şi mai ales, cum pot reuşi  în ceea ce-mi doresc ? Cum să schimb ceva ce mă întristează în ţara asta? De ce sunt aici, pe "malul" acesta şi cum să ajung ..."pe celălalt mal"?
   În timp, am căutat răspunsuri la întrebările mele şi am învăţat tot ce trebuia sa fac. Astfel am ajuns să trăiesc primul miracol în viaţa mea,apoi urmatoarele şi mă îndrept spre multe altele. A venit vremea să trăiesc din plin viaţa alături de cei dragi, cu tot ce e mai bun în ea.

   "Şi sunt atâtea de făcut..." îmi repetam obsesiv în anul 1995. Acum ştiu ce am făcut şi ce trebuia să fac de fapt. De acum ştiu că nu trebuie să mai aştept nimic de la nimeni ca să îmi realizez visele. Totul începe cu mine şi depinde de mine. "Pe Celălat Mal" vă va lăsa fără toate scuzele pe care acum le numiţi "motive" în calea reuşitei ţelurilor pe care vi le-aţi propus. Această carte vă arată calea pe care eu am urmat-o. Iar dacă aţi ajuns aici inseamnă că şi voi, la rândul vostru aţi căutat acelaşi lucru cândva sau încă îl mai căutaţi.
   Înseamnă că o meritaţi iar eu vreau să o împărtăşesc cu voi toţi.

   În încheierea acestei introduceri vă anunţ că o parte din încasările formatului electronic al cărţii "Pe Celălalt Mal" vor fi donaţi, iar cealaltă parte o voi folosi pentru a edita versiunea tipărită a cărţii. Astfel sper ca această carte să ajungă şi în mâna tuturor celor care nu folosesc calculatorul pentru a citi sau pur şi simplu preferă versiunea tipărită.

program de scriere si editare: eWriter Pro

                                                                                               "Te rog iarta-ma. Multumesc. Te iubesc!"

9 comentarii:

David spunea...

Noi romanii avem nevoie de motivatie "pe limba noastra". Suntem inchisi in vechi convingeri si superstitii care ne limiteaza enorm. Iar daca vei dona o parte din banii incasati pe ea astept aparitia cartii cu atat mai mult! Ai deja un cumparator. Iti trimit adresa mea de mail pentru a ma anunta cand apare. Mult succes!

Cassiopeia spunea...

Nu cred ca se va schimba ceva in Romania, pana cand nu ne vom elibera de comunism. Stiu, nu mai suntem de 20 de ani sub dictatura, insa generatiile care sunt acum la putere, sau care au putere de decizie, care produc, sunt cei care au crescut inca sub regim. Trebuie sa invatam sa gandim in perspectiva, nu doar ce va fi maine, sa incepem sa analizam efectul pe viitor al actiunilor prezente, sa invatam sa ne cerem drepturile, sa nu ne lasam calcati in picioare, sa nu mai dam mita, sa nu mai luam mita, sa recompensam oamenii valorosi, si sa „corectam” pe cei lenesi, sa aplicam legi nu sa cautam modalitati de a le ocoli, sa respectam ceea si pe cei ce ne inconjoara, sa incercam sa luptam cu vremurile nu sa ne plangem de mila.
De ce sunt altii mai buni ca noi?Pur si simplu pentru ca au constientizat toate astea inaintea noastra! Sau poate din cauza ca s-au gandit la binele tuturor si nu doar al propriului buzunar.
Nedumerire: propui aceste teme de discutie inainte sa fii citit cineva cartea. Mi s-ar fi parut mai corect sa dicutam pe baza unui material..sau cel putin pe baza parerilor tale.

Pe Celalalt Mal spunea...

Mai intai, iti multumesc pentru interventie si comentariu.
Acum, in ce priveste parerea ta fata de situatia romanilor este ca directia cartii este cea buna. Iar tocmai aceasta situatie vreau sa schimb sau macar sa influentez intr-o masura cat mai mare.
Cand cartea va aparea cu siguranta va starni o multime de discutii, unele foarte inutil-contradictorii.
Pana atunci insa, vreau sa va cunosc parerea inainte de a citi cartea. "Materialul" pe care discutam deocamdata este situatia romanilor, felul in care se vad problemele in ochii vostri si care este rezolvarea dupa pererea voatra.
Dar ai dreptate: am sa scriu un articol cu cateva idei despre continutul cartii.

Olymmpia spunea...

Felicitari pt planurile marete!! sunt sigura ca o sa avem ce invata si ce ne insusi!! o sa citesc ...

Anonim spunea...

"pilula pentru minte"-de câte ori ne-a intrat o pietricică în pantof!
Atunci când ne-a intrat o pietricică în pantof ne descălţăm şi o eliminăm rapid. Mecanismul este la fel cu gândurile inutile, negative;să rerefiem aceste gânduri înlocuindu-le cu cele pozitive.vom fi mai puternici pe măsură ce devenim mai pozitivi,chiar dacă nu ne va ieşi din prima ştim că pietricelele nu îşi au locul în pantofi. 4you

Olimpia spunea...

Stiu ca,cu totii suntem suma faptelor noastre ..sau cel putin asta se spune,insa anumite experiete te transforma in cu totul altceva decat cauti si vrei sa fii. Si apoi cand vine una,vin toate.Cum sa mai gasesti puterea sa crezi ca toate stau in tine,sau ca tu detii oarecum controlul?Da,vrei sa gandesti pozitiv pt ca trebuie dar automat vine si intrebarea care ai specificat-o si tu:"Ce am facut?"...Si mergi asa in intuneric asteptand o minune..

Pe Celalalt Mal spunea...

buna Olimpia! iti multumesc pentru interventie. mi-am luat libertatea sa dechid un nou topic pe forum pentru asta. acolo am raspuns mai in detaliu. fi binevenita!

Marga Kiro spunea...

CRACIUN FERICIT!Imi place ce citesc!
Daca pot fi de folos in alcatuirea cartii, pun la dispozitie experienta de viata si de principii de viata!
Este minunat sa constietizam ce este mai important in vietile noastre si sa indreptam, ceea ce se poate...
Sa nu uitam ca suntem proprii nostri stapini!

Margareta Chirosca

Pe Celalalt Mal spunea...

Buna Aldenn, ma bucur sa te avem alaturi de noi. Din cate cunosc multi ar avea de castigat daca ar sta de vorba cu tine. Te invit pe forum pentru a putea intra in amanuntele directiei in care ar trebui sa ne indreptam. Oamenii ar trebui sa te asculte si snut convins ca multi se vor folosi de experientata. Cu respect, iti multumesc.