duminică, 13 martie 2011

Haideti sa dam o mana de ajutor Japoniei!

Daca ai auzit de ceea ce s-a intamplat, inseamna ca ai o contributie la asta. Si mai mult, inseamna ca trebuie sa faci ceva ACUM. Nu mai tarziu, nu maine, nu saptamana viitoare. ACUM.
Ori de cate ori traiesti ceva ce iti displace nu astepti pana maine ca sa faci ceva pentru a remedia acel lucru. Ori de cate ori primesti ceva sau te bucuri, nu astepti pana maine ca sa spui "multumesc".
Alaturi de tine, si eu am auzit despre cutremurul din Japonia si consecintele lui. Si pentru ca stiu ca la orice lucru cat de mic ce il traiesc sau apare in viata mea, am avut si eu o contributie, primul gand al meu a fost: "aici am pus si eu umarul" intr-un sens negativ.

Sa ma fac inteles: niciodata nu am dorit sa se intample asa ceva. Niciodata nu mi-a trecut prin minte sa se intample asa ceva si nu am dorit nimanui suferinta asta. Cu toate acestea, undeva in timp, am avut un gand negativ, o emotie de furie sau suparare sau ceva inrudit cu acestea care, adunate la gandurile si emotiile tale, cel ce citesti, si ale tuturor celor ce au luat cunostinta despre evenimentele din Japonia, am reusit, intr-un mod negativ, sa producem acel eveniment. Stiu cum suna "am reusit sa producem acel eveniment"dar cu totii am facut asta.

Acum te rog sa fii foarte atent: nu invinuiesc pe nimeni si nu acuz pe nimeni! Nu cred ca este o singura persoana pe pamant care sa isi fi dorit asa ceva. Totusi s-a intamplat. Si toate se intampla cu un rost. Nu este nimic la intamplare, nu este nimic fara rost. Si vine intrebarea fireasca: de ce a trebuit sa aud si eu despre asta? Iar singurul raspuns plauzibil este: pentru ca trebuie sa faci si tu ceva. Ce?
Sa te rogi! Probabil ca ai auzit pana acum asta de atatea ori si tot de atatea ori ai dat ochii peste cap gandind: "Iar?!"

Dar te invit sa te rogi altfel, fata de o astfel de situatie: sa iti ceri iertare! Exact, iertare. Cui? Acelui Dumnezeu, acelei Vieti, acelui Divin despre care pana si cei mai necredinciosi stiu ca exista undeva, mai preusus de noi.
De ce? Nu pentru ca ai avea vreo vina ci pentru acea mica contributie pe care o ai prin clipa de manie sau suparare, prin momentul de ura sau gelozie pe care vreodata l-ai simtit. Si cu totii am facut asta. Iar clipa aceea de negativitate pe care ai trait-o, s-a cumulat altora asemanatoare si altora si altora iar in timp, toata aceasta energie distructiva s-a manifestat. Tocmai in Japonia. Putea foarte usor sa fie in propriul tau cartier. La urma urmei, nici nu mai conteaza unde si de ce. Conteaza ce facem noi, cei ce stim de asta ca sa indreptam lucrurile.
Si " te rog,iarta-ma! " este primul pas.

Te invit apoi sa spui "Multumesc". Pentru ca acel Dumnezeu asculta intotdeauna si ajuta intotdeauna. Pentru casa in care stai, pentru mancare de pe masa, pentru apa pe care o bei, pentru vremea buna de afara. Pentru tot ce ai, pentru tot ce simti, pentru fiecare om care a avut de suferit din acest eveniment. Pentru tot binele ce va urma.

Iar in final, spune-i Vietii, lui Dumnezeu sau oricarei puteri mai mari decat noi oamenii: "te iubesc". Pentru ca traim in iubirea unui Dumnezeu, a Vietii, a Cuiva mai presus de noi. Indiferent cum ii spui sau cum il numesti, spunei "Te iubesc".

"Te rog, iarta-ma. Multumesc. Te iubesc." ori de cate ori auzi ceva despre cutremurul din Japonia, repeta asta. de cateva ori. Nu e mult. Nu e greu. Dar este foarte puternic si eficient. Gandurile tale si emotiile tale au putere. Mult mai mult decat ti-a spus cineva vreodata! Iar pentru ca nimeni nu este singur pe lume si toti suntem legati unii de altii, ne influentam viata atat de mult incat ne-ar coplesi intelegerea acestui adevar.
In cartea mea descriu in detaliu acest lucru atat din punct de vedere stiintific cat si religios.
Dar pana atunci, aminteste-ti: "Te rog, iarta-ma! Multumesc. Te iubesc".

Daca ramanem indiferenti si tratam cu aceleasi ganduri si emotii si implicit cu aceeasi atitudine viata pe acest pamant in general si evenimentul din Japonia in special, ne vom indrepta spre alte dezastre. Este cazul reactorului care in acest moment prezinta un potential pericol cu urmari cel putin la fel de dezastruoase.
In calea unui astfel de dezastru nu vei putea sta decat cu puterea credintei, a rugaciunii si implicit a gandurilor si sentimentelor de pace si compasiune.
Nu subapreciati puterea rugaciunii ! intoarceti-va privirea spre interiorul vostru acolo unde sta puterea de a indrepta si mai ales de a evita astfel de evenimente!

Tu schimbi lumea incepand cu gandurile si emotiile tale!

In semn de solidaritate spirituala, va indemn sa lasati un semn drept comentariu, toti cei care doriti, un text precum: Iarta-ma. Multumesc. Te iubesc! sau chiar o rugaciune, cu propriile cuvinte dar mai ales insotita de un gand bun, de compasiune, de speranta si credinta.

Tu ai puterea de a face o lume mai buna iar eu sunt alaturi de tine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu totii ne rugam pentru Japonia..chiar daca unii spun:'' e prea departe de mine...nu are cum sa ma afcteze'' stim bine ca doar privind imaginile dezastruoase suntm afectati intr'un mod sau altul.Sunt alaturi de Japonia..ma rog pentru ei....si ce le pot spune oamenilor...credinta..multa credinta in Dumnezeu si putere!Te rog, iarta-ma! Multumesc. Te iubesc